sobota, 12 lipca 2014

O mnie w sensie babci :3

Hieloł :) Jestem babcia12388321 w realu Marta :) ;-; Mam 13 lat. Kocham rysować! :D
Uwielbiam jeść pączki *-* Emm... co tu dodać... Mam dużą rodzinę... 8 braci i 1 jedną siostrę no i rodziców xD Żona jednego brata i przyszła żona drugiego brata, i dwóch bratanków ;_;
Rodzeństwo to Łukasz, Bartek, Paweł, Konrad, Kuba, Kamil, Mateusz, Ola,  i Artur
Między Olą a Arturem jestem ja ;_;
Łukasz ma właśnie dwóch synów, Bartek kiedyś był rasta potem ubierał się na czarno, ma długie włosy :)
Paweł, to normalny typek :) Konrad ma długie włosy i słucha Mansona ale nie  tylko ;) Kuba to rastaman i ma długie dredy :D Kamil jest barmanem xD Mati Gra w GM ;-; Brat mu kupił oryginalną wersję i gra całymi dniami... Ola...sama stwierdziła że zachowuje się jak by miała ADHD xD Artur...hmmm :T Myśli że jest Boyką xD Rodzice to Jadwiga i Tadeusz :3 No to chyba wszystko o mojej rodzince :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz